Loading…

Naprawa Samochodów Powypadkowych Warszawa + Skup aut powypadkowych

Naprawimy twoje Auto lub Kupimy zepsute!
Kontakt

Niemiecki szrot ,,NIEMIEC PŁAKAŁ JAK ODDAWAŁ cz. 2''

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa



Z wizytą na Niemieckim szrocie, czyli: ,,NIEMIEC PŁAKAŁ JAK ODDAWAŁ cz. 2”
Kolejny raz na tym samym szrocie, jeśli ktoś jest ciekawy co było na nim wcześniej, to zapraszam do obejrzenia wcześniejszego filmu.

Pobrane z Youtube Warszawa serwis samochodów importowanych ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Europy i Japonii. Warszawskie USA-Cars to samochody amerykańskie. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Importowane samochody ze Stanów Zjednoczonych są rozbite, podatne na wypadki i rozbite. Firma Warszawa Auto Import. Zapewniamy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich samochodów, w tym pojazdów prywatnych, komercyjnych i użytkowych. Oprócz usług mechanicznych możemy wykonać szeroko zakrojone naprawy powypadkowe dowolnej marki lub modelu prywatnego samochodu. Decydując się na współpracę z nami, możesz liczyć na godny zaufania mobilny serwis samochodowy. Serwis Warszawa dla samochodów importowanych z Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki i Europy. Warszawa USA- Samochody to przykłady samochodów produkowanych w Stanach Zjednoczonych. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Importowane uszkodzone samochody ze Stanów Zjednoczonych są niebezpieczne i łatwe do zniszczenia. Firma o nazwie Warsaw Automobile Import. Oferujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów, zarówno prywatnych, jak i użytkowych. Oprócz normalnej konserwacji wszystkich marek i modeli samochodów osobowych, możemy również podjąć się poważnych napraw powypadkowych pojazdów klientów. Decydując się na wybór naszej firmy, możesz być pewien, że uzyskasz rzetelny mobilny serwis pojazdów.

Naprawa Samochodów Powypadkowych Warszawa.Kupimy auta w każdym stanie – Skup Samochodów 24 h/7 dni, Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie Auto, Załatwimy Wszystkie Formalności, Zadzwoń! Dojeżdżamy do klientów w promieniu całego województwa mazowieckiego. Dojazd do klienta. Pomoc w formalnościach. Skontaktuj się z nami. Skupujemy wszystkie auta. Skupujemy auta uszkodzona bez oc oraz badania technicznego, kasacja pojazdów. Najwyższe ceny, wstępna wycena przez telefon, płatność gotówką od ręki. Warszawa serwis samochodów sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Europy i Japonii. Warszawa USA-Cars to samochody amerykańskie. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Import samochodów z USA. zrujnowany, podatny na wypadki i rozerwany na strzępy. Firma Warsaw Auto Import. Oferujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów, w tym osobowych, użytkowych i użytkowych. Jesteśmy w stanie wykonać kompleksowe naprawy powypadkowe dowolnej marki i modelu samochodu osobowego, a także zapewnić serwis mechaniczny. Decydując się na współpracę z nami, możesz spodziewać się niezawodnego serwisu pojazdów mobilnych. Serwis Warszawa pojazdów sprowadzonych z Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Europy. Warsaw USA-Cars to przykłady samochodów wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

wraki samochodów importowanych ze Stanów Zjednoczonych, które są również niebezpieczne i łatwe do rozbicia. Koncern znany jako Warsaw Auto Imports. Zapewniamy kompleksową naprawę powypadkową wszelkiego rodzaju samochodów, w tym zarówno pojazdów osobowych, jak i użytkowych. Oprócz wykonywania rutynowej konserwacji samochodów osobowych dowolnej marki lub modelu, jesteśmy również w stanie przeprowadzać rozległe naprawy powypadkowe pojazdów klientów. Decydując się na współpracę z naszą firmą, możesz być pewien, że otrzymasz godny zaufania mobilny serwis samochodowy.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa

28 thoughts on “Niemiecki szrot ,,NIEMIEC PŁAKAŁ JAK ODDAWAŁ cz. 2''

  1. Dopłata szrotowa to 2 tyś Euro. Dodatkowe zakazy wjazdów do miast poniżej Euro6. Najzwyczajniej w świecie, Niemcowi bardziej opłaca się to zezłomować. Niż bujać z tym autem na sprzedaż. Pseudo ekologia zabija tam dobre jeszcze samochody. Przepisy wymuszają wręcz zakup elektryka, czy nadmuchanego 1,2 na 3 cylinderkach w 5merowym ciężkim kombi. Sportowe mercedesy latają już tam silnikami 1,3. Takie realia…

  2. dobre auta, szkoda na złom, jeszcze spokojnie by kilkanaście lat mogły jeżdzić i służyć, napewno bardziej wytrzymałe są jak dzisiaj te nowe plastikowe z salonu, nie wspominając o tym że wyprodukowanie nowego samochodu o tysiąc razy bardziej zanieczyszcza środowisko jak eksploatacja tego kilkuletniego auta, i gdzie tu ochrona środowiska ?

  3. Z całym szacunkiem, ale przez takich ludzi jak autor tego filmiku Polacy są postrzegani w Niemczech jak biedaki, jak nury śmietnikowe. Przyłazi taki jeden z drugim na złomowisko i płacze, że Niemiec "takie ładne auto wypieprzył". Kurła, nie ośmieszajcie naszego narodu takimi filmami. Niemca stać, to kupuje nowe auto, a nie bawi się w reanimację gruza. Auto to nie tylko lakier. Auto nie tylko ma ładnie błyszczeć. Ma być też, a może przede wszystkim, BEZPIECZNE. Stare auto nie tylko nie ma tylu systemów bezpieczeństwa co mają nowe, ale również ze względu na wiek i korozję (często tę niewidoczną na zewnątrz) są nieprzewidywalne w czasie wypadku. Sam niedawno miałem Forda Mondeo z 2004 roku i się go pozbyłem, bo pomimo, że z zewnątrz wyglądał jak nowy, to pod spodem wszystko już było strasznie skorodowane i przy pierwszym dzwonie złożyłby się jak papier. W Niemczech ichniejsze STP nie puszczają takich trumien, a u nas Mirek diagnosta za flaszkę podbije przegląd nawet jak nie istnieją progi i podłużnice. I takie nury jak autor tego materiału zwożą tu te szroty, które już nie przeszły przeglądu w Niemczech, a Polaczki to łykają i się cieszą, że mają 15-letnią furę. Wyobraźcie sobie taką hipotetyczną sytuację: kupiliście buty za 200 zł, chodziliście w nich 3 lata, w końcu odpadła podeszwa, zrobiła się dziura na dużym palcu, przetarły się dziurki na sznurowadła. Co robicie? No idziecie do sklepu i kupujecie nowe, tak? A stare na śmietnik, prawda? To teraz wyobraźcie sobie, że na jutuba wpada filmik zrobiony przez jakiegoś przybysza z Burkina Faso, który łazi po śmietnikach i filmuję jacy ci Polacy to kretyni, bo wyrzucają takie ładne buty!!!! Przecież podeszwę można przykleić, a dziury zacerować i nie jeden murzynek Bambo w Afryce by jeszcze z 5 lat po dżungli ganiał. Tak to niestety wygląda z tymi autami z perspektywy Niemca.

  4. Niemca stać na nowy, to po chu będzie starym jeździł. W niemcowni są wysokie ceny napraw, spowodowane głównie ceną roboczogodziny mechanika. W takim 10-15 letnim aucie, jeśli trzeba dokonać choćby kilku wydawałoby się błahych napraw, koszt naprawy z łatwością przekroczy wartość całej fury. Przełóżcie to na realia polskie. Jak ktoś ma dajmy na to Daewoo Tico, wartego 700 zł, a trzeba "tylko" wspawać progi, wymienić pierścienie tłokowe, tarcze, klocki i amory, to naprawa (w warsztacie, nie samemu) kilkukrotnie przewyższy wartość fury i tikuś idzie na żyletki. Tam jest tak samo, tylko z uwagi na droższych mechaników, tak się dzieje z 10-letnim audi, a nie z 25-letnim Tico.

Skomentuj Marcin Czyżewski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!