Żywot każdego samochodu zgodnie z prawem powinien się skończyć w miejscu takim jak to. Kiedy nasza pociecha dopełni ostatnie tchnienie, musimy ją oddać do kasacji. Ten proces zaczyna się przywiezienia na złomowisko i przedstawienia dowodu osobistego i dowodu rejestracyjnego. Trzeba też wypełnić formularz o kasacji samochodu. Pozwoli to wyrejestrować auto oraz zakończyć ubezpieczenie. Za oddany pojazd dostaniemy też pieniądze.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Powypadkowych Warszawa.Kupimy auta w każdym stanie – Skup Samochodów 24 h/7 dni, Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie Auto, Załatwimy Wszystkie Formalności, Zadzwoń! Dojeżdżamy do klientów w promieniu całego województwa mazowieckiego. Dojazd do klienta. Pomoc w formalnościach. Skontaktuj się z nami. Skupujemy wszystkie auta. Skupujemy auta uszkodzona bez oc oraz badania technicznego, kasacja pojazdów. Najwyższe ceny, wstępna wycena przez telefon, płatność gotówką od ręki.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Według mnie najpierw wykręca wszystko na czym da się zarobić!! A dla Ciebie za złom a jest różnica samochody po kasacji jeżdżą po polskich drogach zapłacą 200 sprzedają za tysiąc 🤕
Wielka mi ekologia ten cały recykling. Przecież te auta są rozbierane w jakimś procencie i do huty jadą z fotelami, różnego rodzaju plastikami. Jak to wrzucą do przetopu to niezły syf idzie przez te tworzywa sztuczne do atmosfery. Prawdziwy recykling polega na dokładnym oddzieleniu wszystkich rodzajów surowców.
Kupuj samochody z USA o 30-50% taniej niż w Europie Duze pojemnosci silnikow, nowe modele, bogaty wybór uszkodzonych pojazdów
IDEALNY DEMONTAZ W USA, ALBO W NIEMCZECH NA ZYCZENIE KLIENTA. Rozebranie, foljowanie przy kliencie v Niemczech, transport do magazynu klienta. Nie ma różnicy jakie dokumenty ma auto w USA. Zakup samochodow na czesci bez AKCYZY I VATU!!!
Okazuje się, ze utylizacja pojazdów to dobry biznes, dla tych, którzy się tym zajmują, to także bardzo dobry sposób na ustawowe wyciąganie pieniędzy z budżetu państwa, 500zł od samochodu. Rzeczywiście utylizacja samochodu jest procesem samofinansującym się, jedna część z pojazdu nawet zaniedbanego może kosztować od 100-200zł. Jedna felga może kosztować około 100zł. Za kilka części taki pojazd może pokryć ten koszt. Kto taką ustawę wprowadził?
Przepis obowiązku utylizacji pojazdów w przypadku, kiedy właściciel nie chce czasowo płacić wysokiego ubezpieczenia w niekorzystniej sytuacji materialnej lub kiedy samochód jest niesprawny i nie jeździ jest błędny. Ubezpieczenie i utrzymywanie samochodu zarejestrowanego, garażowanego ale nie poruszającego się po drogach to dwie różne odrębne sytuacje. Powiązanie rejestracji pojazdu z obowiązkowym ubezpieczeniem przyczynia się do różnych sytuacji, które nie dają właścicielowi wolności. W sytuacji, kiedy pojazd jest niesprawny a właściciel chce odroczyć naprawę na kilka lat lub kiedy właściciel wyjeżdża za granicę na kilka lat i nie chce płacić ubezpieczenia za garażowany lub niesprawny pojazd, ma wybór, który zawsze jest zły, utylizacja wartościowego pojazdu. Jeśli nie chce wyrejestrować, musi płacić wyjątkowe wysokie składki ubezpieczenia, czy to nie jest jakaś bzdura? Musi być wolność decydowania jaką człowiek wybiera opcję, to nie jest państwo totalitarne, które narzuca nielogiczne, zniewalające przepisy. Jeśli samochód nieubezpieczony, to musi być złomowany, musi podlegać utylizacji. Zwracam się do państwa o zmianę tego przepisu. Właściciele tych, tzw. punktów utylizacyjnych, sprzedają części z dobrych samochodów i zarabiają, a właściciele pojazdów, którzy nie chcieli oddać pojazdu, chcieli je garażować lub w przyszłości przekazać potomkom, są przez nieuczciwe przepisy okradani. Muszą nieuczuciwie myśleć, co zrobić, żeby tak oddać samochód, żeby zachować z niego jak najwięcej wartości. Oni nie chcą oddawać pojazdów do utylizacji, są do tego zmuszani, jakimiś chorymi zależnościami, jak w jakimś totalitarnym państwie. Jeżeli w jakimś przepisie czujemy zniewolenie, reagujmy. Po za tym dlaczego pieniądze na tzw. utylizację, są ustawowo wyłudzane z budżetu? W obecnych czasach, kiedy niektórzy ludzie nie ma co jeść, żaden wrak samochodu nie pozostanie w żadnym lesie, zostanie zabrany i sprzedany na złom, po za tym są służby leśne. Okradanie ludzi z pieniędzy, usprawiedliwiając to ochroną środowiska nie jest uczciwe. Warto ten przepis zmienić.
Kasacja,recykling i ekologia to w tym kraju tylko iluzja….Znam "punkty" tego typu zbiórek-auta "dostają z łychy"koparki i lądują na hałdzie.I nie wyciągają nic za wyjątkiem akumulatora.Punkty zbioru elektro-odpadów io także fikcja>Kto odda "bezpłatnie" coś co można sprzedać na typowym złomie w tak ubogim kraju jak Polska?Te tzw>stacje demontażu>proponują za złomowanie auta ok 500-600 zł podczas.. gdy na normalnym złomowisku dostaje się dwa razy tyle…
Według mnie najpierw wykręca wszystko na czym da się zarobić!! A dla Ciebie za złom a jest różnica samochody po kasacji jeżdżą po polskich drogach zapłacą 200 sprzedają za tysiąc 🤕
1:45 gość ma identyczny głos jak Złomnik 😀
Ja Rozwaliłem clio. Pod domem
Wielka mi ekologia ten cały recykling. Przecież te auta są rozbierane w jakimś procencie i do huty jadą z fotelami, różnego rodzaju plastikami. Jak to wrzucą do przetopu to niezły syf idzie przez te tworzywa sztuczne do atmosfery. Prawdziwy recykling polega na dokładnym oddzieleniu wszystkich rodzajów surowców.
Czemu nie sprzedaje cie auta na części
To tlko ałta masz je potem psuje sie a na końcu zostaje temu ałta złom owi skko i kupujesz nowe😊😊😊😊😊😊😊😊😆
0:33 jak ! można taką fure zkasować
taa szczególnie ekologicznie w 0.54- 0.56 haha… dla kogo te bajki
Kupuj samochody z USA o 30-50%
taniej niż w Europie
Duze pojemnosci silnikow, nowe modele, bogaty wybór uszkodzonych pojazdów
IDEALNY DEMONTAZ W USA, ALBO W NIEMCZECH NA ZYCZENIE KLIENTA.
Rozebranie, foljowanie przy kliencie v Niemczech, transport do magazynu klienta.
Nie ma różnicy jakie dokumenty ma auto w USA.
Zakup samochodow na czesci bez AKCYZY I VATU!!!
TELEFON +49 37140399571
vivaparts de
Okazuje się, ze utylizacja pojazdów to dobry biznes, dla tych, którzy się tym zajmują, to także bardzo dobry sposób na ustawowe wyciąganie pieniędzy z budżetu państwa, 500zł od samochodu. Rzeczywiście utylizacja samochodu jest procesem samofinansującym się, jedna część z pojazdu nawet zaniedbanego może kosztować od 100-200zł. Jedna felga może kosztować około 100zł. Za kilka części taki pojazd może pokryć ten koszt. Kto taką ustawę wprowadził?
Przepis obowiązku utylizacji pojazdów w przypadku, kiedy właściciel nie chce czasowo płacić wysokiego ubezpieczenia w niekorzystniej sytuacji materialnej lub kiedy samochód jest niesprawny i nie jeździ jest błędny. Ubezpieczenie i utrzymywanie samochodu zarejestrowanego, garażowanego ale nie poruszającego się po drogach to dwie różne odrębne sytuacje.
Powiązanie rejestracji pojazdu z obowiązkowym ubezpieczeniem przyczynia się do różnych sytuacji, które nie dają właścicielowi wolności. W sytuacji, kiedy pojazd jest niesprawny a właściciel chce odroczyć naprawę na kilka lat lub kiedy właściciel wyjeżdża za granicę na kilka lat i nie chce płacić ubezpieczenia za garażowany lub niesprawny pojazd, ma wybór, który zawsze jest zły, utylizacja wartościowego pojazdu. Jeśli nie chce wyrejestrować, musi płacić wyjątkowe wysokie składki ubezpieczenia, czy to nie jest jakaś bzdura?
Musi być wolność decydowania jaką człowiek wybiera opcję, to nie jest państwo totalitarne, które narzuca nielogiczne, zniewalające przepisy. Jeśli samochód nieubezpieczony, to musi być złomowany, musi podlegać utylizacji. Zwracam się do państwa o zmianę tego przepisu.
Właściciele tych, tzw. punktów utylizacyjnych, sprzedają części z dobrych samochodów i zarabiają, a właściciele pojazdów, którzy nie chcieli oddać pojazdu, chcieli je garażować lub w przyszłości przekazać potomkom, są przez nieuczciwe przepisy okradani. Muszą nieuczuciwie myśleć, co zrobić, żeby tak oddać samochód, żeby zachować z niego jak najwięcej wartości. Oni nie chcą oddawać pojazdów do utylizacji, są do tego zmuszani, jakimiś chorymi zależnościami, jak w jakimś totalitarnym państwie.
Jeżeli w jakimś przepisie czujemy zniewolenie, reagujmy. Po za tym dlaczego pieniądze na tzw. utylizację, są ustawowo wyłudzane z budżetu?
W obecnych czasach, kiedy niektórzy ludzie nie ma co jeść, żaden wrak samochodu nie pozostanie w żadnym lesie, zostanie zabrany i sprzedany na złom, po za tym są służby leśne. Okradanie ludzi z pieniędzy, usprawiedliwiając to ochroną środowiska nie jest uczciwe.
Warto ten przepis zmienić.
a ile tych urządzeń po oddaniu do punktu jest sprzedawane w allegro, olx lub ebauy? to czysty biznes pod przykrywką ustawy o ochronie środowiska.
1:38 ZK-147
Kasacja,recykling i ekologia to w tym kraju tylko iluzja….Znam "punkty" tego typu zbiórek-auta "dostają z łychy"koparki i lądują na hałdzie.I nie wyciągają nic za wyjątkiem akumulatora.Punkty zbioru elektro-odpadów io także fikcja>Kto odda "bezpłatnie" coś co można sprzedać na typowym złomie w tak ubogim kraju jak Polska?Te tzw>stacje demontażu>proponują za złomowanie auta ok 500-600 zł podczas.. gdy na normalnym złomowisku dostaje się dwa razy tyle…
BIEDNE FRANIE ;(