Loading…

Naprawa Samochodów Powypadkowych Warszawa + Skup aut powypadkowych

Naprawimy twoje Auto lub Kupimy zepsute!
Kontakt

Jan Garbacz: Warszawa 223 – uratowana ze złomu

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa



Warszawa – dzieje ostatniej poważnej modernizacji pierwszego samochodu osobowego produkowanego po wojnie w Polsce. Historia i jazda próbna

Pobrane z Youtube Warszawa serwis samochodów importowanych ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Europy i Japonii. Warszawskie USA-Cars to samochody amerykańskie. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Importowane samochody ze Stanów Zjednoczonych są rozbite, podatne na wypadki i rozbite. Firma Warszawa Auto Import. Zapewniamy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich samochodów, w tym pojazdów prywatnych, komercyjnych i użytkowych. Oprócz usług mechanicznych możemy wykonać szeroko zakrojone naprawy powypadkowe dowolnej marki lub modelu prywatnego samochodu. Decydując się na współpracę z nami, możesz liczyć na godny zaufania mobilny serwis samochodowy. Serwis Warszawa dla samochodów importowanych z Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki i Europy. Warszawa USA- Samochody to przykłady samochodów produkowanych w Stanach Zjednoczonych. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Importowane uszkodzone samochody ze Stanów Zjednoczonych są niebezpieczne i łatwe do zniszczenia. Firma o nazwie Warsaw Automobile Import. Oferujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów, zarówno prywatnych, jak i użytkowych. Oprócz normalnej konserwacji wszystkich marek i modeli samochodów osobowych, możemy również podjąć się poważnych napraw powypadkowych pojazdów klientów. Decydując się na wybór naszej firmy, możesz być pewien, że uzyskasz rzetelny mobilny serwis pojazdów.

Naprawa Samochodów Powypadkowych Warszawa.Kupimy auta w każdym stanie – Skup Samochodów 24 h/7 dni, Bezpłatnie odbierzemy od Ciebie Auto, Załatwimy Wszystkie Formalności, Zadzwoń! Dojeżdżamy do klientów w promieniu całego województwa mazowieckiego. Dojazd do klienta. Pomoc w formalnościach. Skontaktuj się z nami. Skupujemy wszystkie auta. Skupujemy auta uszkodzona bez oc oraz badania technicznego, kasacja pojazdów. Najwyższe ceny, wstępna wycena przez telefon, płatność gotówką od ręki. Warszawa serwis samochodów sprowadzonych ze Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Europy i Japonii. Warszawa USA-Cars to samochody amerykańskie. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

Import samochodów z USA. zrujnowany, podatny na wypadki i rozerwany na strzępy. Firma Warsaw Auto Import. Oferujemy kompleksowe naprawy powypadkowe wszystkich typów samochodów, w tym osobowych, użytkowych i użytkowych. Jesteśmy w stanie wykonać kompleksowe naprawy powypadkowe dowolnej marki i modelu samochodu osobowego, a także zapewnić serwis mechaniczny. Decydując się na współpracę z nami, możesz spodziewać się niezawodnego serwisu pojazdów mobilnych. Serwis Warszawa pojazdów sprowadzonych z Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Europy. Warsaw USA-Cars to przykłady samochodów wyprodukowanych w Stanach Zjednoczonych. Automechanik z Warszawy Poznanie I mobilny warsztat, mobilny serwis samochodowy, elektryka, diagnostyka, serwis na miejscu lub w naszym warsztacie samochodowym.

wraki samochodów importowanych ze Stanów Zjednoczonych, które są również niebezpieczne i łatwe do rozbicia. Koncern znany jako Warsaw Auto Imports. Zapewniamy kompleksową naprawę powypadkową wszelkiego rodzaju samochodów, w tym zarówno pojazdów osobowych, jak i użytkowych. Oprócz wykonywania rutynowej konserwacji samochodów osobowych dowolnej marki lub modelu, jesteśmy również w stanie przeprowadzać rozległe naprawy powypadkowe pojazdów klientów. Decydując się na współpracę z naszą firmą, możesz być pewien, że otrzymasz godny zaufania mobilny serwis samochodowy.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa

23 thoughts on “Jan Garbacz: Warszawa 223 – uratowana ze złomu

  1. W tym warszawisku misiu brakuje oryginalnego lampowego radia" Żerań" z falami długimi średnimi i rozbudowanymi falami krótkimi od 16 m do 49 m radio na postoju potrafiło akumulator rozładować ponieważ miało mechaniczną przetwornice W.N. do zasilania lamp która pożerała 5 amper . Co ciekawego zasilanie z akumulatora po" amerykansku " z plusem na masie w przeciwieństwie do instalacji europejskiej Boscha czy Marellego minus na masie . po iluś latach uruchomiłem takiego żerania w "żuku " ale zbudowałem przetwornicę na tranzystorach mocy germanowych, ta przetwornica służyła mi później do zasilacza lampy błyskowej na palniku sowieckim IFK-120 do" robinio fotegrafi" panie jak mówiła pewna" mieszczka" z bloków . Jeździłem i Pick upem , sedanem i sanitarką na silnikach S-20 i S-21 w Warszawie i w Żuku . po 80 tyś zawory do wymiany a 120 tyś i remont silnika nie mówiąc o zawieszeniu przednim czy amortyzatorach .Pozdro .

  2. Zdawałem prawo jazdy ,ale na "garbatej" było bardzo trudno cofać , miała tylko wewnętrzne lusterko ,małe od strony kierowcy, zapamiętałem do dzisiaj i nigdy nie miałem problemów z cofaniem do dzisiaj .

  3. Miałem WARSZAWĘ 223 z 73 roku, czyli jedną z ostatnich. Strasznie mi korodowała i ogólnie była dość marna. Za to trafił mi się dobry silnik, a właściwie blok. Był po drugim szlifie i bez szlifowania przejechałem na tym bloku 400 tys. km. Oczywiście robiąc wał, panewki, głowicę i to nie raz. Męczyłem się z nią 10 lat na taksówce. Póżniej miałem przydziałowego fiata, który korodował jeszcze bardziej niż warszawa. Ale z fiatem to inna, dłższa historia. Pozdrawiam.

  4. Pamietam jak w 1990 lub 1989 wracając z podstawówki skakaliśmy po takiej porzuconej Warszawie na parkingu………….ja oczywiście skakałem po kanapie z racji miłości do aut nie potrafiłem jej krzywdy zrobić :-/

  5. Ten spryskiwacz to oczywiście pasówka, adaptacja z malucha. Oryginalnym spryskiwaczem w warszawie to była butelka z wodą w ręce wystawiana przez okno i polewało się szybę przednią.
    To przetłoczenie na masce i szpic dziobu to był dla mnie wskaźnik pozwalający utrzymac optymalną odległośc od prawej krawędzi jezdni. Po prostu gdy z mojej pozycji (185 wzrostu) patrzyłem na na maskę to zaostrzony dziób musiał pokrywac sie z krawędzią jezdni przede mną.
    Jeździło się naprawdę wygodnie i dostojnie. Pozdrawiam.

Skomentuj meran110 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!